Visjon og Strategi

Visjon

Bredbånd og Kabel-TV Service skal være innholdsleverandørenes foretrukne partner for gjennomføring av sine prosjekter.

Strategi

For å alltid komme nærmere vår visjon, har vi valgt følgende strategier:

  • Kundefokus
    Våre samarbeidspartnere har alltid har et sterkt kundefokus. Når deres kunder er fornøyde, blir også våre partnere fornøyde. Derfor bestreber vi oss alltid på å gjøre sluttkunden fornøyd gjennom god kundeservice.
  • Medarbeidertilfredshet
    Vi opplever at fornøyde medarbeidere yter best. Derfor har vi utviklet programmer for å ivareta våre ansatte på en slik måte at de yter sitt beste hos våre kunder.
  • Alltid litt bedre enn i går
    Vår filosofi er at vi alltid kan bli bedre. Derfor er vi aldri tilfreds med resultatene våre. Ved å fokusere på kontinuerlig forbedring, jobber vi mot å bli litt bedre - hver dag.
  • Lønnsomhet
    Vi erkjenner at vi må drive lønnsomt for å overleve. Derfor jobber vi kontinuerlig med tiltak som bedrer lønnsomheten, slik at vi kan holde konkurransedyktige priser – og tilby konkurransedyktige lønninger.

Kontakt oss

Hovedkontor

Micheletveien 37B, 1053 Oslo

Avdeling Østfold

Høydaveien 17, 1523 Moss

E-post: kontakt@bktas.no

Sentralbord: 45 45 45 02

Hvis du ønsker å komme i kontakt med Get Kundeservice kan du klikke her. Du får tilgang til brukerveiledninger, kan oppdatere din kanalliste, sende e-post eller ringe. Du kan også logge inn på: min Get.